توزیع روزانه بسته‌های افطاری ساده و ۱۶۰ بسته معیشتی در بین اقشار کم برخوردار منطقه ۱۹

به مناسبت ماه مبارک رمضان روزانه ۲۰۰ بسته ضیافت افطاری ساده توسط حوزه بسیج شهرداری منطقه ۱۹ در بین شهروندان مقابل ساختمان ستادی منطقه توزیع می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی خدا گفت: برنامه های حوزه بسیج شهرداری این منطقه در ماه مبارک رمضان اجرای طرح افطاری ساده، توزیع سبد کالا در بین اقشار کم برخوردار و برگزاری مسابقه فرهنگی است.

وی با اشاره به توزیع روزانه ۲۰۰ بسته افطاری ساده توسط این حوزه افزود: بسته های افطاری با رعایت نکات بهداشتی، به صورت روزانه آماده و هنگام اذان مغرب توزیع می شود و طبق هماهنگی های انجام شده پیش بینی می شودتا پایان ماه مبارک بیش از ۲۵۰۰ بسته تهیه و تدارک دیده شود.  

به گفته فرهادی؛ تأمین ۱۶۰ بسته معیشتی برای خانوارهای کم برخوردار و تحت حمایت با هدف ترویج سنّت حسنه اطعام و هدایت کمک های مؤمنانه برای تأمین بسته های غذایی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند اجرا شد.

شهردار منطقه۱۹، گفت: به مناسبت این ایام علاوه بر اجرای برنامه جزء خوانی قرآن مسابقه مجازی تحت عنوان" نیایش هستی" از فراز دعای ابوحمزه ثمالی ویژه کارکنان و شهروندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 34542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =