اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران، چهره پایتخت را بانشاط کرد

رحیم زارع رییس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی اقدامات سازمان ورزش به مناسبت سال جدید و ماه مبارک رمضان را قابل دفاع خواند و اظهار داشت: این اقدامات، از تهران چهره‌ای بانشاط و ورزشی ساخته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، رییس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی با بیان این که" ارائه خدمات رایگان تفریحی ورزشی به مردم و مسافران نوروزی قابل تقدیر است" تصریح کرد: حضور مردم در بوستان‌ها و استفاده از خدماتی که به صورت رایگان در اختیارشان قرار گرفته، موجی از رضایتمندی را فراهم کرده و نشاط و شادابی را به شهر تزریق کرده است.

وی برنامه و بودجه مجلس یازدهم در عین حال تصریح کرد: حوزه اثرگذاری تهران به عنوان پایتخت، بسیار زیاد است بنابراین بسیاری از اقدامات مفید و موثر این شهر در ایجاد نشاط اجتماعی، می‌تواند به عنوان الگویی در دیگر شهرهای کشورمان نیز به کار گرفته شود. 

زارع افزود: برای مثال، مسابقاتی که تحت عنوان قهرمان شهر در تهران برگزار شد، تجربه ای موفق بود که می تواند در دیگر نقاط تکرار و تمام کشور از دستاوردهای مثبت آن بهره مند شوند.

وی همچنین تأکید کرد: ایجاد غرفه‌های ورزشی در بوستان‌ها که هم مردم را با فعالیت‌های ورزشی آشنا می‌کند و هم زمینه تفریح خانواده در کنار یکدیگر را فراهم می آورد، اقدامی ارزشمند است که نیاز به حمایت و استمرار دارد، چرا که در نهایت منجر به ایجاد انسجام خانوادگی و اجتماعی می شود.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 34636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =