بازگشت ۴ مجموعه ورزشی به چرخه خدمات رسانی

معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازگشت ۴ مجموعه ورزشی به چرخه خدمت‌رسانی و نیز احیا و ترمیم صددرصدی زمین‌های چمن در این مجموعه‌ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران،امیر نجف نژاد اصل معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به بازگشت ۴ مجموعه ورزشی به چرخه خدمات رسانی  گفت: مجموعه‌های فدک واقع در منطقه ۸، آیت الله سعیدی در منطقه ۱۴، سهند در منطقه ۱۶ و شهر سالم(۲) در منطقه ۲۰؛ آماده ارائه خدمات ورزشی به عموم شهروندان شده‌اند.

به گفته وی؛ زمین‌های چمن تمامی مجموعه‌های یاد شده و نیز سالن توپی مجموعه آیت الله سعیدی اورهال(بازآمدسازی) شده و آماده خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است. همچنین با اتمام تعمیرات استخر مجموعه فدک طی هفته‌های آینده، شهروندان منطقه ۸ نیز می توانند از امکانات آبی و زمین چمن آماده این مجموعه، بهره برداری کنند.

همچنین سازمان ورزش شهرداری تهران در راستای انجام رسالت خود مبنی بر ارائه خدمات ارزان و در دسترس به اقشار مختلف شهروندان پایتخت نشین به منظور دستیابی به شهری سالم، بانشاط و پویا؛ اماکن ورزشی را به عنوان یکی از مهم‌ترین درگاه‌های ارتباطی با عموم مردم مورد توجه ویژه قرار داده و با در اختیار داشتن ۲۱۳ مجموعه‌ ورزشی، این مهم را به انجام می‌رساند.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
کد خبر: 34665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =