تصمیم‌گیری درباره انحلال یا ادغام شرکت کنترل ترافیک پس از جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تصمیم‌گیری در رابطه با وضعیت شرکت کنترل ترافیک پس از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران به حواشی ایجاد شده در خصوص شرکت کنترل ترافیک واکنش نشان داد و گفت: با توجه به صحبت هایی که امروز شد قرار بر این است که تا قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران در ارتباط با انحلال شرکت اشاره شده فعلا این موضوع مسکوت بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: پس از برگزاری این جلسه در ارتباط با انحلال و ادغام آن تصمیم گیری می‌شود.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی گفت: هنوز در این رابطه تصمیم گیری نشده است؛ احتمالاً روز یکشنبه این جلسه برگزار می‌شود اما در مجموع باید در رابطه با زمان آن رئیس شورای شهر تهران پاسخ دهد.

وی در رابطه با نطق پیش از دستور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل با محوریت وضعیت شرکت کنترل ترافیک، یادآور شد: آقای تشکری هاشمی وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهد و باید نیت و توضیح شهردار تهران را بشنویم تا به نتیجه برسیم. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای عباسی نیز قضاوت نکرد و اعلام کرد این بخش حساس است و اگر از آن مراقبت نشود ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 34687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =