رخت عزا بر تن محله‌های قلب پایتخت نشست

شهردار منطقه۶ با اشاره به برافراشته شدن پرچم شهادت امام اول شیعیان گفت: تمامی پایه پرچم‌های سطح منطقه به رنگ سیاه درآمده و پرچم‌های مناسبتی این ایام جایگزین پرچم‌های الوان شده است. همچنین دو نما پرچم عزا در سطح منطقه ۶ به اهتزاز درآمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، رضا محمدی با اعلام این خبر گفت:به مناسبت گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان محورهای حضرت ولیعصر (عج) و انقلاب- آزادی و بلوار کشاورز توسط ریسه های نورانی ماه و فانوس فضاسازی شده و همچنین المانهای حجمی_نوری ماه امید نیز در این منطقه نصب شده است.

شهردار منطقه۶ افزود: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) حدود ۱۰۰۰۰ متر ریسه مشکی نیز در معابر اصلی نصب شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: توجه به مفاهیم ارزشمند شبهای قدر و هویت بخشی به سیمای بصری در طرح های فرهنگی و تبلیغاتی شهر لحاظ شده و سیاهپوش کردن تمامی میادین، معابر اصلی، پل‌ها و نصب المان‌های نوری و نمادهای متناسب ایام قدر و شهادت امام اول شیعیان در سطح منطقه اکران شد.

محمدی ادامه داد؛ از جمله این اقدامات و فعالیت‌ها می‌توان به چاپ و نصب بنر مناسبتی این ایام روی سازه‌های پرتابل سطح منطقه، سیاه پوش کردن میادین و معابر با ریسه‌های پارچه‌ای مشکی، خاموش کردن ریسه‌های نوری و سیاه پوش کردن ساختمان‌های اداری منطقه و نواحی ۶گانه با ریسه‌های پارچه‌ای مشکی، نصب ریسه‌های مشکی و پرچم‌های مشکی نوشتاری در میادین سطح منطقه، نصب المان ویژه با نام مبارک حضرت امام علی(ع)، از جمله اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/
 

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 34693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =