توضیحات سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره یک حادثه در خیابان فخر رازی

شهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از نجات جان سه شهروند در حادثه آتش سوزی شب گذشته در یک ساختمان محل نگهداری کتاب و نشریات خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره آتش سوزی در یک خیابان در تقاطع فخر رازی تهران گفت: ساعت ۲۱:۱۳ دقیقه شب گذشته یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان فخر رازی تقاطع خیابان نظری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود. بلافاصه چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان الکترونیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند و در کمتر از سه دقیقه آتش نشان ها به محل رسیدند.

او ادامه داد:  آتش نشان ها مشاهده کردند که  در یک ساختمان چهار طبقه روی همکف که کاربری تولید و نگهداری کتاب داشته، حجم زیادی از کاغذ آتش گرفته است و در طبقه دوم انفجاری رخ داده بود و شدت انفجار منجر به تخریب دیوارها شده بود.

ملکی گفت: شعله از پنجره های ساختمان در طبقه دوم به وسعت ۱۰۰ متر بیرون  زد و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که عده ای در داخل ساختمان محبوس هستند.

او افزود: آتش نشان ها سریعا خود را به داخل ساختمان رساندند و عملیات خاموش کردن آتش همراه با خارج کردن افراد را آغاز کردند. چهار نفر، سه آقا و یک خانم که دچار مصدومیت شده بودند از همان قسمت توسط آتش نشانان خارج شدند و تحویل اورژانس شدند. دود بسیار غلیظی تمام طبقات را فراگرفته بود.

ملکی گفت: در حال حاضر شعله زنی اولیه انجام شده و نیروها مشغول لکه گیری محل هستند اما با توجه به انفجاری که رخ داده که بخشی از دیوارها و کف طبقه ترک خورده ملاحظات لازم را در نظر می گیرند.

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 3488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =