با پایین‌ترین نرخ تعرفه، خدمات ورزشی را ارائه می دهیم

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از ارائه خدمات باکیفیت ورزشی با پایین ترین نرخ تعرفه در سال ۱۴۰۲ سخن گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، نخستین نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان ورزش با مدیران مجموعه‌های ورزشی پیرامون راهکارهای ایجاد بهره‌وری بیشتر، اعمال تعرفه های جدیدی در سال ۱۴۰۲ و ... برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ اوجاقی با بیان این که" نگاه شهرداری به سازمان ورزش هیچ وقت درآمدی نبوده، اما تکلیف درآمدی برای سازمان مشخص شده که باید تحقق یابد" تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف، نیاز به افزایش تعرفه‌ها با مقیاس مصوب دولتی در سه سطح یک، ۲ و ۳ داریم که سطح ۲ و ۳ ملاک کار ما خواهد بود.

وی افزود: از آنجاکه ملاک نرخ براساس مصوب ۱۴۰۱ دولتی بوده و نه ۱۴۰۲، پس ما با نرخ جدید هم حدود ۴۰٪ از تعرفه ها پایین تر هستیم و بدین ترتیب امکان دسترسی تمام شهروندان از هر قشر را به خدمات ورزشی فراهم می کنیم و البته بر ارتقای سطح خدمات ارائه شده نیز تأکیدداریم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان ساخت: تکریم ارباب رجوع نیز بیش از همیشه باید سرلوحه کار قرار گیرد و این موضوع باید بین شهروندان به خوبی احساس شود.

اوجاقی ضمن تأکید بر آغوش باز سازمان متبوع خود برای دریافت ایده‌ها و نظرات سازنده، تصریح کرد: ابزارهای مناسب جهت ارتقا سطح انگیزشی پرسنل باید در اختیار مدیران مجموعه ها قرار گیرد و ما در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده ایم.

وی در بخش پایانی اظهارات خود افتخار آفرینی برخی همکاران خود از مجموعه های ورزشی در میادین بین المللی را ستودنی خواند و افزود: ما یک خانواده ایم و موفقیت هر عضوی از اعضای این خانواده، موفقیتی بزرگ و باعث سربلندی همه ماست.

همچنین نشست یاد شده ۲۷ فروردین ماه جاری در آکادمی ورزش شهروندی برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 34919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =