گلریزان آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد در حسینیه اعظم مکتب العباس (ع)

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در قالب پویش " نذر یاری" گلریزان آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد با حضور جمعی از خیرین و نیکوکاران در حسینیه اعظم مکتب العباس (ع) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن گرامیداشت این سنت حسنه در ماه مبارک رمضان از همت و ایثار خیرین برای حضور در این مراسم قدردانی کرد و افزود: مردم متدین این منطقه در کارهای خیر و یاری رساندن به درماندگان پیش قدم هستند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین شکرانه نعمت خدا سپاسگزاری است بیان کرد: با توجه به وجود بازارهای متعدد در این منطقه و رونق فعالیت‌های اقتصادی که آینده‌ای درخشانی را در پی خواهد داشت خداوند در این منطقه سفره نعمت و کرامت خود را گسترده است. 

فرهادی ادامه داد: امسال هم مثل هر سال از مسئولان تا خیرین مردمی، دست به دست هم دادند تا با کمک‌هایشان زمینه آزادی تعدادی از زنان زندانی جرایم غیرعمد فراهم شود تا آنها در ایام مبارک به کانون گرم خانواده بازگردند.

وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران در حسینیه اعظم مکتب العباس (ع) حضور پیدا کردند تا زمینه آزادی زندانیان زنی که به علت مشکلات مالی، سال‌هاست در زندان حضور دارند را فراهم کنند.

به گفته فرهادی؛ در برنامه‌ای تحت عنوان «نذر یاری در بهار ایران» با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران سه رویداد مهم توزیع  افطاری ساده در مساجد، پارک‌ها و بوستان‌ها، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و تهیه البسه و اسباب‌بازی برای کودکان در مناطق انجام می شود.

براساس این گزارش این مراسم معاونین و مدیران شهری منطقه ۱۹، پهلوان محمودی، نماینده زندان زنان و خیرین منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 34921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =