ضیافت افطار و اکرام ویژه افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آنان

مراسم ضیافت افطار و اکرام افراد دارای معلولیت به همراه خانواده های آنان؛ با مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولین استان تهران و با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران و مسئول بهزیستی وردآورد به میزبانی مجموعه ورزشی دریا برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در راستای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان، اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولین ایران و اداره اجتماعی ناحیه یک نسبت به برگزاری ضیافت افطاری ویژه افراد دارای معلولیت به همراه خانواده هایشان در مجموعه ورزشی دریا اقدام کرد.

بر اساس این گزارش؛ از جمله برنامه‌های این ضیافت افطار و اکرام می‌توان به سخنرانی انگیزشی علی همت محمودنژاد رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولین ایران، صحبت های حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران، اجرای سرود توسط گروه سرود نسیم کرامت و گروهی از جامعه افراد دارای معلولیت، مسابقات متنوع به همراه اهدای جوایز و دیگر برنامه‌های شاد اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ اداره سلامت منطقه ۲۱ در طول ایام ماه مبارک رمضان در قالب سه مرحله اقدام به برپایی ضیافت افطاری به همراه توزیع بسته‌های شام ویژه افراد دارای معلولیت و خانواده هایشان کرده است.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 34983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =