جشن استقبال از عید سعید فطر با صدها دختر روزه اولی منطقه۱۴

همزمان با نزدیک شدن به عید سعید فطر و در روزهای پایان ماه مبارک رمضان، جشن ماه مهربانی با حضور دختران روزه اولی منطقه۱۴ برگزارشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، مسجد علی بن الحسین(ع) با برپایی سفره‌های افطار و مراسم جشن میزبان صدها دختر روزه اولی دارالمومنین تهران بود.

در این مراسم که با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه و به منظور افزایش همدلی، نشاط معنوی و محبت بین دختران روزه اولی و خانواده‌هایشان اجرا شد، سالاری پور ضمن تجلیل از حافظین قرآنی روزه اولی و نوجوان منطقه، اجرای پویش «ماه مهربانی» را در طول ماه مبارک رمضان به عنوان ماهی شاد و خاطره انگیز بین نسل نوجوان مثبت برشمرد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور نوجوانان و جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: ما نیز در مدیریت شهری منطقه به همدلی شما شهروندان نوجوان در امور ‌شهر نیازداریم.

همچنین سخنرانی حجت الاسلام برمایی استاد اخلاق و خانواده در جمع با دختران روزه اولی با موضوعات مفاهیم پرستش، خدا شناسی و عبودیت همچنین اجرای سرود و شعرخوانی با برپایی سفره‌های افطار از روزه داران ماه مهربانی از جمله برنامه‌های متنوعی بود که مورد استقبال روزه اولی‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 34986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =