رشد ۱۰۰ درصدی درآمد پایدار املاک منطقه ۱۱ در سال گذشته

شهردار منطقه ۱۱ در تشریح عملکرد حوزه املاک در سال ۱۴۰۱، از رشد ۹۵ درصدی اعتبار تملک و ارتقای ۱۰۰ درصدی درآمد پایدار اداره املاک خبر داد.

سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در تشریح عملکرد مهم حوزه املاک این منطقه اظهار کرد: طی سال ۱۴۰۱ به همت همکاران متخصص در اداره املاک این منطقه تحقق جذب، هزینه و پرداخت ۹۵ درصدی اعتبار تملک املاک با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان، خاتمه چندین حکم قضایی علیه شهرداری و تکمیل زیرساخت‌های تجهیزات شهری، توسعه فضای سبز و تسهیل در عبور و مرور، در قالب ۸ توافق ( ۴۶۰ میلیارد ریال ) در طرح‌های شهری انجام شد.

وی افزود: رشد چشمگیر درآمدهای پایدار اجاره املاک نسبت به سنوات گذشته شامل ۱۰۰ درصد است که در سال ۱۴۰۰ این عدد ۵۸ میلیارد ریال بوده و در سال ۱۴۰۱ به ۱۰۷ میلیارد ریال رسیده است.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان یادآور شد: اقدامات متعدد دیگری نظیر تملک ملک مافی برای ارتقای سرانه فضای سبز، اختصاص زمین برای احداث کلانتری و ارتقای امنیت اجتماعی، رفع املاک معارض در پایانه معین، تحویل زمین برای احداث هواکش مترو خط۷، اختصاص مغازه برای ایجاد هایپرماند و اخذ بیش از ۱۰۰ سند قطعی تک برگ نیز از دیگر اقدامات مهم و شاخص حوزه املاک و مستغلات منطقه۱۱ طی سال ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 34990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =