ویژه برنامه فرشتگان زمینی در بوستان شکوفه

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر و در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، بوستان شکوفه منطقه۱۴ با اجرای ویژه برنامه «فرشتگان زمینی» پذیرای جمعی از معلولان بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، این ویژه برنامه‌های جذاب، معنوی، شاد و متنوع در کنار ضیافت افطاری برگزار شد تا این قشر از جامعه برای انجام کارهای معنوی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تشویق و ترغیب شوند.

علی زیاری شهردار ناحیه یک منطقه با اشاره به برپایی این محفل معنوی در بوستان شکوفه جهت تکریم ازکودکان و نوجوانان دارای معلولیت و خانواده‌هایشان در فضایی صمیمی با صرف افطار و ویژه برنامه فرهنگی قرآنی و فرهنگی که در طول ماه مبارک رمضان از جمله در محلات ناحیه یک اجرا شد، گفت: کمک به تعامل ناتوان جسمی و حرکتی و ایجاد حس همدلی و برابری در آنها بویژه برای نسل جدید یکی از اولویت‌هایی است که در فعالیت‌های مدیریت شهری دنبال می شود.

زیاری افزود: برگزاری این ویژه برنامه‌ها، شناسایی و استفاده از افراد خلاق و نخبگان توانمند در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، ارائه خدمات سلامت محور و اجرای پویش «حال خوب» برای کمک‌های خیرخواهانه به خانواده‌های نیازمند دارای معلولیت ساکن ناحیه و منطقه از جمله فعالیت‌هایی است که در سال جدید برای این اقشار از جامعه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 35006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =