افزایش حقوق برای تمام کارکنان شهرداری از فروردین ماه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه احکام افزایش حقوق کارکنان شهرداری تهران برای فروردین ماه صادر شده است، گفت: امیدواریم این افزایش حقوق برای تمام کارکنان اعمال و به حساب آنها واریز شود.

ناصر امانی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه احکام حقوق کارکنان برای فروردین ماه صادر شده است، اظهار کرد: برای اولین بار در فروردین ماه مصوبه هیات دولت برای افزایش حقوق کارکنان شهرداری در احکام، اعمال شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه افزایش حقوق در کارتابل اداری پرسنل قرار گرفته که قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که براساس وعده‌های داده شده، افزایش حقوق در هنگام واریز نیز اعمال شود. همچنین تمام پرسنل رسمی و قراردادی شرکت‌ها و سازمان‌ها از این مصوبه بهره‌مند شوند.

امانی با بیان اینکه پرسنل شهرداری یکپارچه هستند، یادآور شد: نیروهای انسانی شهرداری با هم کار می‌کنند و تعامل دارند. وقتی امتیازی به برخی اعطا شود و به برخی دیگر خیر، منجر به سرخوردگی می‌شود و به نفع شهرداری نخواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعمال افزایش حقوق در فروردین ماه امسال، اقدام مثبتی است و از بارگذاری احکام جدید تقدیر می‌کنیم، البته اگر برای تمام پرسنل، حقوق با افزایش پرداخت شود حتماً از شهرداری تقدیر و تشکر خواهیم کرد.

گفتنی است، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار شهر، از اعمال افزایش حقوق کارکنان شهرداری اعم از کارکنان رسمی و قراردادی از فروردین ماه امسال برای اولین بار در سال های اخیر خبر داد.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 35041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =