جشن بزرگ "من روزه اولی هستم" در منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ از برپایی پویش ماه مهربانی و جشن ضیافت افطاری "من روزه اولی هستم" برای دختران روزه اولی غرب پایتخت در جوار شهدای گمنام واقع در بوستان کوکب خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: پویش ماه مهربانی و برگزاری مراسم افطاری با عنوان "من روزه اولی هستم" ویژه دختران بهار اولی و مادران با هدف افزایش همدلی و محبت بین دختران روه اولی و خانواده هایشان برگزار شد. این برنامه در راستای تقویت نگرش معنوی به ماه مبارک رمضان و تشویق به اطاعات از امر خداوند برای دختران تدارک دیده شده است.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم به منظور تقدیر از دختران روزه اولی، هنگام ورود به آنها هدیه عبودیت شامل؛ (چادر نماز، سجاده و کیف) اهدا شد. همچنین از دختران هنرمند و شاخص نیز تقدیر به عمل آمد.

 پس از قرائت قرآن، اجرای گروه هنری و سرود دختران در خصوص رعایت حجاب اجرا شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. از دیگر برنامه های این مراسم ایراد سخنرانی، اجرای استندآپ کمدی و برگزاری مسابقه اشاره کرد، پس از اقامه نماز جماعت نیز با برپایی سفره افطار مراسم  پایان یافت.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 35053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =