پیشرفت پروژه تأمین جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در سطح مناطق بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون، بازدید میدانی از مناطق صورت خواهد گرفت تا مشخص شود ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس تا چه میزان پیشرفت داشته است.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران در سال قبل، طی مصوبه‌ای ساخت ۱۱۰ جایگاه را در فاز اول پیش‌بینی کرده بود، اظهار کرد: علاوه بر آن پیش‌بینی کرده ایم که این عدد سالانه تکرار شود به گونه‌ای که شاهد تأمین نیازهای محلی از لحاظ جایگاه‌های سوخت‌گیری باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: آنچه پیش‌بینی کرده بودیم هنوز به طور کامل محقق نشده اما در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و تصمیم گرفته شد که بازدید میدانی از مناطق داشته باشیم و ببینیم تا چه میزان به تعهدات عمل شده است.

وی بر پیگیری‌های جدی‌تر برای پیشبرد این طرح، تأکید کرد و گفت: تاکنون جایگاه‌هایی راه اندازی شده و عملیات اجرایی تعدادی نیز آغاز شده اما هنوز به تعدادی که پیش‌بینی کرده بودیم، نرسیده است.

تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز گزارشی در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی ساخت و راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس دریافت نکرده ایم، بازدیدهایی انجام خواهیم داد تا در جریان جزئیات امور باشیم و بتوانیم آمار دقیق‌تری اعلام کنیم.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 35140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =