۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 35226
۲۱ روز محله آرایی در منطقه ۲۱

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ اقدام به اجرای طرح ۲۱ روزه محله آرایی از یکم الی بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در مقیاس محله ای کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱؛ "مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با هدف بهبود وضعیت نگهداشت شهر؛ مشکلات موجود در سطح محله‌های سیزده‌گانه احصاء شد و در قالب طرح بیست و یک روزه محله آرایی برطرف خواهد شد.

نوابی ادامه داد: با معیار قراردادن پیام های سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) جهت خدمات رسانی مضاعف به شهروندان؛ ارتقای کیفیت خدمات در قالب اجرای طرح ۲۱ روزه محله آرایی در مقیاس محله ای پیگیری خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ در ادامه تاکید کرد: طی این بیست و یک روز؛ سه محورهای بزرگراهی منطقه (شهید لشگری، آزادگان و جاویدالاثر متوسلیان) در قالب جدول زمان بندی و روزهای پنج شنبه و جمعه مورد انجام عملیات سراسری نگهداشت شهر و رفت و روب اساسی قرار می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که طی این ۲۱ روز کار جهادی در سطح محله‌های سیزده گانه منطقه ۲۱، زمینه‌های رضایتمندی شهروندان و همچنین مسافرین عبوری و جمعیت شناور منطقه فراهم آید.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 35226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =