پاکسازی بوستان نرگس در "جشنواره زمین پاک" منطقه ۲۱

به مناسبت روز زمین پاک "جشنواره هفته زمین پاک" به همت ادارات مدیریت پسماند و محیط زیست منطقه ۲۱ در بوستان نرگس تهرانسر و با حضور کودکان و شهروندان دوستدار محیط زیست شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام خبر فوق گفت: به همت ادارات مدیریت پسماند و محیط زیست این معاونت مراسم و جشنواره گرامیداشت "هفته زمین پاک" با حضور کودکان و نونهالان به همراه خانواده‌هایشان در بوستان نرگس تهرانسر برگزار شد.

نوابی افزود: برنامه‌هایی نظیر اجرای نمایش عروسکی با عنوان بازیافت و محیط زیست، کارگاه ساخت بهترین‌ها از دورریختنی‌ها، آموزش نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان، پایگاه آموزشی و اطلاع‌رسانی ویژه شهروندان به همراه توزیع کیسه‌های زیست تجزیه پذیر و پارچه‌ای اجرایی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ ادامه داد: غرفه بهینه‌سازی مصرف انرژی، برنامه پاکسازی بوستان نرگس از پسماندهای رها شده، پیاده‌روی محیط زیستی و اجرای نمایش خیابانی در طول هفته زمین پاک اجرا می‌شود.

در پایان این برنامه از کودکانی که در مسابقه نقاشی و پاکسازی بوستان نرگس مشارکت داشتند، با اهدای جوایزی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 35241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =