ارائه خدمات سلامت محور و ده‌ها برنامه آموزشی و تفریحی در منطقه ۱۹

همزمان با نکوداشت هفته سلامت خدمات سلامت محور و ده‌ها برنامه آموزشی و تفریحی در سرای محلات، مساجد و حسینیه ها و اماکن عمومی با هدف حساس سازی شهروندان نسبت به سلامت خود در منطقه ۱۹ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به شعار امسال هفته سلامت از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت با عنوان حال خوب زندگی، سلامت برای همه با پزشکی خانواده افزود: جشنواره حال خوب کودکان با مشارکت اداره محیط زیست دهم اردیبهشت همراه با برنامه های تفریحی و آموزشی در بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

ضمن این که کلاس‌های آموزشی در قالب نمایش با موضوعات سلامت در مدارس محلات کم برخوردار، خدمات غربالگری قند و فشار خون، بینایی سنجی در محلات منطقه و  برگزار برنامه های آموزشی در مرکز فراموز میلاد نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرهادی با اشاره به اینکه برنامه های این هفته در قالب استقرار تیم‌های جهادی، میز خدمات سلامت، کلاس‌های آموزشی و برنامه های تفریحی برگزار خواهد شد بیان کرد: خدمات غربالگری در میدان مرکزی میوه و تره بار مرکزی، استقرار تیم جهادی در محله نعمت آباد، استقرار تیم انتقال خون در ساختمان ستادی منطقه، حضور تیم جهادی در محله دولتخواه جنوبی و مدرسه آزادی از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود.

به گفته وی؛ شرکت اعضای کانون های سلامت در افتتاحیه هفته سلامت در میدان مشق، پیاده روی خانوادگی در بوستان جوانمردان، مسابقه کتابخوانی در مدارس، اجرای کمپین حال خوب زندگی با انتشار و اکران طرح هایی با محتوای جمعیت، خود مراقبتی، ازدواج، مهارت فرزند پروری و ... در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که با مشارکت سایر مناطق و اداره کل سلامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 35257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =