آغاز کوهپیمایی هفتگی کارکنان شهرداری تهران/ استقبال بیش از ۴۰۰۰ نفر در سال گذشته

محمد بنی حسن از آغاز کوهپیمایی هفتگی کارکنان شهرداری تهران از فردا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، با تاکید بر توسعه ورزش همگانی، نقش مثبت این امر در سلامت، بهداشت و بهره وری کارکنان را انکار ناپذیر دانست و افزود: بی تردید دستیابی به اهداف ترسیم شده در هر سازمان جز با برخورداری از نیروی کارآمد میسر نبوده و در این میان فراهم سازی شرایط حضور کارکنان در فعالیت‌های ورزشی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی سیاستگذاری و برنامه ریزی در توسعه فرهنگ ورزش را از جمله اقدامات مهم این دوره از اداره کل رفاه شهرداری تهران ذکر کرد و گفت: به همین منظور تسهیلات و تمهیدات ویژه ای جهت حضور کارکنان و خانواده آنان در فعالیت های ورزشی صورت پذیرفته است.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران استقبال بیش از ۴۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری و خانواده آنان از کوهپیمایی درکه سال گذشته را بیانگر سطح رضایتمندی آنان دانست و اظهارداشت: اولین دور از برگزاری این برنامه صبحگاهی در سال جاری هفتم اردیبهشت ماه و با حضور مناطق ۶،۳ و ۹برگزار خواهد شد.

بنی حسن افزود: کارکنان مناطق ۲۲ گانه و واحدهای غیر مستقل مشمول با مراجعه به واحد رفاهی محل خدمت خود و پس از تکمیل مراحل ثبت نام می توانند از این تور نیم روزه برخوردار شوند. 

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 35259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =