گردهمایی بزرگ افراد دارای معلولیت شهر تهران در منطقه ۱۰ برگزار می شود

هفدهمین گردهمایی بزرگ جامعه توانیابان شهر تهران به منظور تحقق شعار جشن لبخند افراد دارای معلولیت ، صبح روز پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرداری منطقه ۱۰ در بوستان ۲۲ بهمن برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای گردهمایی توانیابان شهر تهران فرصتی برای یک دورهمی دوستانه و صمیمی به منظور تقویت استعدادها و افزایش روحیه توان یابان که حضور آن‌ها در این محافل و نشست‌ها علاوه بر حضور اجتماعی، عاملی برای افزایش احساس تعلق خاطر آنها به عنوان گروهی از شهروندان به شهر تهران می شود.

 شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به ضرورت شناسایی و هدایت صحیح استعدادهای توان یابان گفت: تبیین جایگاه توان یابان و تکریم آن ها در اولویت کاری مدیریت شهری منطقه قرار داشته و در این منطقه با تمام  توان به منظور افزایش نشاط اجتماعی، سلامت روحی و جسمی، استفاده بهینه از فعالیت ها و استعدادهای توان یابان با استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه برنامه ریزی خواهد کرد.

اخ الصنایع در ادامه گفت: حضور در این نشست صمیمی برای تمامی توان یابان شهر تهران  که از ساعت ۱۰ صبح  تا ساعت ۱۷  روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ، در بوستان ۲۲ بهمن این منطقه برگزار می شود، آزاد بوده و برای این گردهمایی، برنامه‌های مختلفی برنامه ریزی شده است.

این گزارش می افزاید، در این روز، استیج  بااجرای برنامه‌های شاد هنری، مسابقات فرهنگی، ورزشی از قبیل دارت، طناب ‌کشی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، مچ‌اندازی، شطرنج و غرفه مشاوره راه اندازی کسب و کار و صدور مجوز مشاغل خانگی ویژه معلولین در بوستان مناسب سازی شده ۲۲ بهمن با حضور اعضای کانون توان یابان و خانواده‌های آنان فراهم شده است.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 35266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =