از برگزاری جشنواره لبخند سلامت مادرانه تا برپایی پویش اهدای خون اهدای زندگی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت در باب الرضای تهران را تشریح کرد.

به گزارش روابط شهر به نقل از عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛   مهدی اسمعیلی گفت: این ویژه برنامه ها با شعار «حال خوب زندگی - سلامت برای همه با پزشکی خانواده» باتوجه به اهمیت و جایگاه سلامت شهر و شهروندان و ارتقای فرهنگ خود مراقبتی و افزایش مشارکتهای مردمی در راستای ارتقا سطح سلامت شهر و شهروندان، گسترش زمینه همکاری های درون بخشی در اجرای برنامه های سلامت محور و همچنین همکاری سازمانهای دولتی و غیردولتی فعال در حوزه سلامت از ۹ اردیبهشت ماه در باب الرضای تهران آغاز خواهد شد.

او در ادامه به تشریح این برنامه ها پراخت و افزود: جشنواره لبخند سلامت مادرانه با اجرای جشنواره غذاهای سنتی، بازیهای بومی محلی، برپایی میز خدمت(ارائه خدمات سلامت محور)، اجرای برنامه های شاد و ... ویژه بانوان با مشارکت مناطق پهنه جنوب و شرق به میزبانی بوستان پردیس بانوان در منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در بوستان خلیج فارس(پامچال) به مناسبت روز ملی خلیج فارس و در هفته سلامت با حضور ورزشکاران ایستگاه های ورزش شهروندی محلات ۱۹ گانه و پیشکسوتان، قهرمانان، خانواده های معظم شهدا و عموم شهروندان و ... از جمله این برنامه هاست.

او گفت: برگزاری جشنواره بازیهای دوران کودکی شامل بازیهای کودکانه، صبحانه سالم و ...همچنین استقرار تیم سیارانتقال خون در راستای  پویش اهدای خون اهدای زندگی در بوستان بزرگ آزادگان از دیگر برنامه های هفته ملی سلامت می باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان خاطر نشان کرد: این برنامه ها با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی سلامت شهروندان با حضور خانوادگی آنان برگزار خواهدشد.
انتهای پیام/
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 35287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =