برگزاری مراسم نامگذاری خیابان شهید محمد نیک‌بین

به همت روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶ آئین پلاک کوبی و نامگذاری خیابان شهید محمد نیک بین واقع در ناحیه ۲ این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، مراسم پلاک کوبی و نامگذاری خیابان شهید محمد نیک بین، با حضور جعفر شربیانی عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، اقدامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق ۱۶ و ۱۹، خانواده معظم شهدا، شهردار و مدیران ناحیه ۲ و فرماندهان و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد.

در این‌مراسم جعفر شربیانی ضمن تبریک روز شوراها به بیان خدمت رسانی هرچه بیشتر بویژه در مناطق جنوبی تهران پرداخت و افزود: از همان روزهای ابتدایی که توفیق خدمتگزاری به بنده در شورای اسلامی شهر تهران واگذار شد، با خود عهد کردم با پیگیری‌های مداوم امر خدمت رسانی را در مناطق جنوبی شهر تهران دنبال کنم و امروز این توفیق نصیبم شد که در حضور خانواده معظم شهدا در این آئین زیبا که اسم شهدا زیبنده معابر منطقه می شود حضور داشته باشم و امیدوارم با دعای خیر شهدا و خانواده معظم آنان بتوانیم خدمت رسانی مطلوبی به شهروندان عزیز جنوب پایتخت داشته باشیم.

مادر شهیدان خالقی پور نیز در این‌مراسم از شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری منطقه به خاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نامگذاری معابر به نام آنان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مراسم نیز ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید محمد نیک بین، آئین رونمایی و نامگذاری معبر انجام شد، این معبر پیش تر به نام خیابان هلال احمر شناخته شده بود که از روز نهم اردیبهشت ماه، به نام شهید محمد نیک بین مزین شد.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 35422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =