نواخته شدن زنگ تحرک و ورزش در منطقه ۱۵

«زنگ تحرک و ورزش» با حضور ۲ هزار شهروند باب الرضای تهران همزمان با روز ملی خلیج فارس در بوستان خلیج فارس به صدا درآمد و در آن پیشکسوتان و مربیان ورزشی منطقه ۱۵ مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ صبح امروز آیین زنگ تحرک و ورزش با حضور شهردار منطقه، معاون ورزش آقایان و بانوان سازمان ورزش، معاونین فرهنگی و اجتماعی، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و خدمات شهری و محیط زیست انجام شد و شهروندان مسیر پیاده راه سلامتی فاصله بوستان خلیج فارس تا آزادگان را پیاده روی کردند.

محمد شیری شهردار منطقه در این مراسم با تقدیر از حضور پرشور شهروندان گفت: باعث خرسندی است که مدیریت شهری در نشاط و تحرک شهروندان نقش به سزایی دارد و منطقه ۱۵ به دلیل دارا بودن فضای سبز مناسب و تعدد بوستان‌ها، یکی از بهترین مناطق برای ورزش صبحگاهی است و حضور پرشور شما در این مراسم نشان از تعامل شهروندان با شهرداری دارد که از این حضور قدردانی می‌کنم.

شهردار منطقه ادامه داد: تحرک و تندرستی موضوع بسیارمهمی در سلامت جسم و روان دارد و با ایجاد انگیزه و حفظ شادابی می‌توان با همین برنامه‌های ورزشی بوستان‌ها به آن دست پیدا کرد.

او ضمن اظهار امیدواری برای افزایش تعداد شهروندان ورزشکار و برنامه های ورزشی، از حضور و توجه مسئولان سازمان ورزش تشکر کرد.

 براساس این گزارش، انجام حرکات نمایشی ورزشی، تجلیل از دو خانواده معظم شهید سرلک و شهید سلیمی و تقدیر از ۲۰ نفر از شهروندان حاضر به قید قرعه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام//

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 35430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =