نوسازی ۲۵ درصدی سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در سال ۱۴۰۱ رقم خورد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۱ از اقدامات و دستاوردهای ادارات زیرمجموعه این معاونت در سال ۱۴۰۱ می‌گوید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "فرامرز اکبری" معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه با بیان مطلب فوق گفت: اداره پایش و کنترل پروژه به منزله نبض تپنده تمامی بخش‌های ستادی و اجرایی منطقه در سال گذشته توانست با برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه و نظارت فنی به صورت هفتگی، رتبه بیست و یکم شش ماهه اول را به رتبه هفتم سالانه ارتقاء دهد.

وی ادامه داد: اداره برنامه و بودجه نیز عهده‌دار تقسیم بودجه اختصاص یافته براساس اعتبارات تعیین شده است. کسب رتبه نخست مشارکت مردمی در طرح من شهردارم و نقش‌آفرینی شهروندان در تعیین پروژه های اولویت دار در سطح محلات نیز جزء افتخارات سال گذشته است.

اکبری افزود: اداره امور سرمایه انسانی با برگزاری منظم جلسات شورای عملیاتی توسعه مدیریت نسبت به تسهیل مسیر ارتقای شغلی همکاران از جمله اعمال گروه‌ها، پست ‌ها و سایر حقوق و مزایای شغلی پرسنل در سال گذشته موجبات رضایتمندی همکاران را فراهم آورد. روند تغییر وضعیت ایثارگران نیز تاکنون ۵۶ مورد بوده و مابقی در دستورکار قرار دارند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۱ تاکید کرد: اداره خدمات آموزشی و بهسازی سازمان نیز به عنوان متولی امر آموزش در سال ۱۴۰۱ سرانه ۲۹ نفر ساعت را که آماری درخور و قابل توجه است، محقق ساخت. باتوجه به اهمیت تکریم اربابین رجوع و مراجعه کنندگان نیز فضای پیرامونی واحد تکریم در ساختمان اصلی منطقه بهسازی شد.

وی تصریح کرد: اداره فناوری اطلاعات؛ نوسازی ۲۵ درصدی رایانه‌های منطقه را در سال گذشته رقم زد. کنترل و بروزرسانی تمامی شبکه‌ها، زیرساخت‌ها و نرم افزارها و سخت افزارها جزء مسئولیت‌های اجرایی این بخش است. واحد GIS تهیه و بررسی نقشه‌های کاربردی منطقه و آمار و اطلاعات کلی روند اجرایی پروژه‌ها را جمع‌آوری می‌کند.

اکبری در خاتمه یادآور شد: واحد رفاه در سال گذشته و در راستای تحقق اهداف مدنظر بسته خرسندساز، اقدامات شایان توجهی را عملیاتی کرد. تهیه و توزیع بسته عید فطر، یلدا و نوروز از جمله مهم‌ترین هاست. پیگیری موارد بیمه و درمان پرسنل، وام های ضروری و تعاونی مسکن کارکنان با دستور مستقیم شهردار منطقه ۲۱ توسط این اداره انجام می‌شود. واحد ایثارگران عهده‌دار دیدار با خانواده‌های معظم شهدای پهنه سرزمینی منطقه و همچنین تکریم همکاران ایثارگر، شاهد و آزادگان سرافراز است.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 35449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =