بررسی میدانی ایمنی پاساژ شانزلیزه/ پارکینگ پاساژ قائم به نفع مردم بازگشایی می‌شود

شهردار منطقه۱۱ برای بررسی وضعیت ایمنی پاساژ قائم(شانزلیزه) به همراه مالکین این مجتمع بازدید میدانی از این مجتمع تجاری انجام داد و از الزام بازگشایی پارکینگ آن برای مردم خبر داد.

سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر ضمن اعلام برگزاری کمیته ایمنی پاساژ قائم معروف به شانزلیزه در محدوده سه راه جمهوری و چهارراه امیراکرم اظهار کرد: کمیته ایمنی این پاساژ با حضور تعدادی از مالکین و اعضای هیئت مدیره در ناحیه۱ برگزار شد و نماینده سازمان آتش نشانی و معاون شهرسازی منطقه؛ نکات مهمی را در خصوص نقض ایمنی مرتبط به دو موضوع آتش نشانی و ایمنی سازه را به مالکان اعلام کردند؛ تا کنون اخطارهای متعددی برای مالکین؛ کسبه و ذی نفعان این پاساژ معروف در تهران در خصوص موضوعات متعدد صادر شده است که مدیریت شهری هرگونه بی توجهی به اخطارهای کتبی و شفاهی را نمی‌پذیرد؛ لذا بر همین اساس در این نشست به مالکین اعلام شد تا طرح ایمن‌سازی مدنظرشان که مورد تایید مراجع ذی صلاح است را به قید فوریت به شهرداری تحویل دهند و مشاور طرح را نیز کتبا معرفی کنند تا مجوزهای لازم برای ایمن سازی آغاز شود.

وی افزود: طی این نشست مصوبات و توافقات با مالکین در خصوص ایمن سازی تنظیم و به امضای حاضران رسید و مقرر شد در برنامه زمان بندی تعیین شده اجرایی شود.

موسوی در ادامه تصریح کرد: پس از جلسه به خواست برخی کسبه در جلسات ملاقات مردمی و مالکین نسبت به بازدید میدانی و بررسی قدم به قدم پاساژ اقدام و به همراه نماینده سازمان آتش نشانی و مدیران شهری از کلیه طبقات پاساژ بازدید شد. به طوری که درخصوص تجهیزات ایمنی همچون کپسول آتش نشانی بررسی میدانی و تذکرات لازم داده شد.

شهردار منطقه۱۱ بیان کرد: مقرر شد پارکینگ مجتمع که طی مدت طولانی به دلایل مختلف بسته بود به نفع مردم بازگشایی شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما رسیدن به شهر ایمن است و معتقدیم از جان شهروندان مهم‌تر وجود ندارد، لذا به جد موضوعات ایمن سازی و تعیین تکلیف ساختمان های ناایمن را پیگیری می کنیم و در این مسیر ضمن دعوت از مالکین برای همکاری در ایمن سازی و تشکر از دستگاه قضایی برای تسهیل اقدامات به نفع مردم اعلام می‌کنیم که در این مسیر همراه مردم هستیم و در صورت تمایل مالکین هرگونه همکاری را لحاظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
کد خبر: 35462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =