خدمات سلامت محوررایگان  ویژه ۴۰۰مادر منطقه۱۴ ارائه شد

ده‌ها عنوان برنامه و خدمات سلامت محور ویژه مادران اعضای کانون‌های محلات منطقه منطقه۱۴ به صورت رایگان ارائه شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: همزمان با هفته سلامت و در جشنواره سلامت و لبخند مادرانه که در بوستان پردیس بانوان شرق تهران با مدیریت حوزه سلامت منطقه۱۴ به اجرا در آمد، مادران از برنامه های متنوع و میز خدمت سلامت بهره مند شدند.

سالاری پور با اشاره به اینکه این برنامه ها با شعار «سلامت برای همه، حال خوب زندگی» و تاکید بر نقش پزشکی خانواده در بهبود سلامت آحاد جامعه بویژه مادران در نظرگرفته شده است، افزود: در این راستا حدود ۴۰۰ بانوی منطقه و اعضای کانون مادرانه محلات از مشاوره های پزشکی، دیابت، روانشناسی معاینه و تست قند خون و فشار خون، مشاوره مشاوره تغذیه و طب سنتی، دندانپزشکی و ده‌ها عنوان خدمات سلامت دیگر باحضور گروه‌های جهادی و متخصص به صورت رایگان بهره مند شدند.

به گفته سالاری پور؛ اجرای برنامه هایی شاد و متنوع چون برگزاری بازی‌های بومی محلی، اجرای گروه های هنری، دف نوازی و ...، سخنرانی های آموزشی و انگیزشی با موضوع سلامت، اجرای مسابقات مهیج ویژه مادران، کودکان و نوجوانان، تقدیر از برگزیدگان جشنواره غذاهای محلی، پیاده روی نمادین و... از برنامه جشنواره بود که با هدف ترویج تغذیه سالم و ترویج تحرک ونشاط اجتماعی ویژه بانوان و به ویزه مادارن به اجرا در آمد.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 35496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =