۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 3554

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران:

طرح ترافیک از اول شهریور اجرا می‌شود

لغو طرح ترافیک تهران را مشکل تامین فضای پارک خودروها روبرو کرده است
طرح ترافیک از اول شهریور اجرا می‌شود

شهر: رییس کمیسیون حمل و نقل شورا مواجهه تهران با مشکل نبود فضای پارک مناسب را از مسائل ناشی از لغو طرح ترافیک در تهران دانست و از اجرای مجدد آن از ابتدای شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران یکشنبه-۲۶ مرداد- در حاشیه برگزاری جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش مسافران مترو و حمل و نقل عمومی گفت: البته در این زمینه لغو طرح ترافیک تاثیری در تعداد مسافران مترو نداشته است.

علیخانی با اشاره به لغو طرح ترافیک از سوی ستاد ملی کرونا اظهار کرد: به هر ترتیب ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم اما لغو طرح ترافیک تشویق شهروندان به استفاده از خودرو شخصی است.

علیخانی گفت: لغو طرح ترافیک منجر به تردد بیشتر خودروها در سطح شهر تهران شده است و همین امر مشکلات عدیده‌ای را در ارتباط با تامین فضای پارک خودروها ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: بر همین اساس، طرح ترافیک تا پایان مرداد ماه لغو شده است اما از ابتدای شهریور ماه طرح ترافیک در پایتخت اجرا خواهد شد.

او افزود: البته زمان اجرای طرح ترافیک طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا خواهد بود اما به هر ترتیب طرح ترافیک از اول شهریور ماه در پایتخت اجرا خواهد شد.

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 3554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =