استقبال روزانه بیش از دو هزار دانش آموز مدارس دخترانه شهر تهران از بوستان بانوان منطقه ۱۹

روزانه بیش از دو هزار نفراز دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دخترانه شهر تهران همزمان با آغاز فصل بهار از خدمات بوستان بانوان منطقه ۱۹ استقبال می کنند.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت:با فرا رسیدن فصل بهار، بوستان بانوان منطقه ۱۹ روزانه میزبان بیش از دو هزار نفر از دانش‌آموزان در دو نوبت صبح و عصر است.  
او ادامه داد: این مجموعه یکی از بزرگترین مکان های تفریحی ویژه بانوان است که برنامه های ویژه ای را برای میزبانی شایسته از دانش آموزان دختر به منظور بهره مندی آنها از امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی بوستان تدارک دیده است.  
فرهادی با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دختران و بانوان پایتخت گفت: نحوه گذران اوقات فراغت می‌تواند بر ارتقای فرهنگی، سلامت و نشاط اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد و این موضوع به ویژه در بین دختران نوجوان از اهمیت بیشتری برخوردار است.  
ضمن اینکه برپایی ایستگاه‌های ارائه خدمات مشاوره، برنامه های غنی سازی و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب برای دختران و بانوان در مجموعه، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری، بازی‌های فکری و تمرکز ذهنی، کارگاه‌های آموزشی متنوع، برپایی فعالیت های فرهنگی، کتابخوانی و بصیرت افزایی و استفاده رایگان از امکانات بوستان‌ از برنامه‌های جانبی این اردوها است.  
شهردار منطقه در ادامه به امکانات تفریحی و ورزشی این مجموعه اشاره کرد و گفت: این بوستان دارای امکاناتی نظیر کتابخانه با برنامه های فرهنگی متنوع، سالن ورزشی یوتاب، گالری دنیای هنر، استخر روباز، پیست دوچرخه سواری، ترامپولین(تشک پرش)، زمین چمن، سالن بدنسازی و کلاس های آموزشی رایگان از قبیل آموزش کاشت نگهداری گل های آپارتمانی، سبزیجات ارگانیک در کلینیک و مرکز مشاوره گل و گیاه و مزرعه خانواده، برای اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری ویژه اردوهای دانش آموزی و بانوان در این بوستان فراهم است.  
این مسئول همچنین خاطر نشان کرد: مسئولین مدارس و اردوها برای بهره مندی از امکانات این بوستان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل به نشانی بزرگراه شهید چراغی، مسیر کندرو، بوستان بانوان منطقه ۱۹ (ضلع شمالی بوستان بزرگ ولایت) مراجعه و یا با شماره تلفن های ۵۵۴۶۰۱۰۸_۵۵۴۶۰۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام 

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 35659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =