جزئیات پنجاه‌وچهارمین شنبه امیدوافتخار/ از بهره‌برداری مجموعه ورزشی شهرک نفت تا بسته افتتاحی منطقه ۱۳

سخنگوی شهرداری تهران گفت: این هفته مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت احداث و مقبره شهدای گمنام و ۵ پروژه عمرانی و خدماتی دیگر در منطقه ۱۳ پایتخت، بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش شهر عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره برنامه‌های شهرداری برای پنجاه‌وچهارمین شنبه امیدوافتخار اعلام کرد: بناست تا روز شنبه ۶ اردیبهشت، مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت در منطقه یک احداث شود.

همچنین مقبره شهدای گمنام و ۵ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۳ پایتخت بهره‌برداری می‌شود.وی در خصوص مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت بیان کرد: این پروژه ۱۵۰۰ مترمربع زیر بنا دارد و اعتبار این مجموعه ۲۰ میلیارد بوده که با هدف افزایش سرانه ورزش و سلامت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. مجموعه مذکور دارای دو بخش ورزشی و اداری در ۲ طبقه با ظرفیت ۱۰۰ تماشاچی به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدخانی در پاسخ به جزئیات پروژه‌های افتتاحی منطقه۱۳ اظهار کرد: افتتاح سازه هشت ضلعی مقبره شهدای گمنام که در بوستان سیمرغ واقع شده است از دیگر برنامه‌های شنبه پیش رو است. همچنین اجرای آب‌نماهای میدان شهیدان رحیمی(چایچی) و بوستان بهیان در انتهای خیابان سی متری نیروی هوایی در دستور کار قرار دارد.رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: از دیگر برنامه‌های این شنبه ساماندهی و جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان پیروزی اعم از احداث منهول، حوضچه، نهر ، تراش و روکش است.

وی همچنین به بهره‌برداری از ۱۱۰۰ متر باغ راه بوستان سرخه‌حصار به عنوان یکی از تفرجگاه‌های ارزشمند شرق تهران واقعا در منطقه ۱۳ اشاره کرد.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: 35697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =