تاکید بر عدالت محوری در ارائه خدمات به مدارس

اولین جلسه شورای سیاستگذاری حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش شهر؛ مهدی امیری  گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش شهر و شهرستان های استان تهران، آموزش و پرورش مدارس استثنائی، اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس، معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمران در سالن اجتماعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران  افزود: در راستای اجرای مصوبه کمک به توسعه و تجهیز مدارس شهر تهران، هرساله دستورالعمل اجرایی این مصوبه تهیه و ابلاغ می‌شود. امسال نیز پس از تهیه پیش‌نویس این دستورالعمل، پیشنهادهای حضار برای اصلاح اعمال و طی روزهای آتی به شهرداران مناطق ۲۲گانه ابلاغ خواهد شد.

امیری نگاه ویژه به  مدارس محلات کم برخوردار، توجه به مدارس استثنائی، تمرکز برفعالیت‌های اجتماعی و آموزشی  در مدارس و عدالت محوری در ارائه خدمات  از جمله ویژگی‌های  دستورالعمل کمک به توسعه و تجهیز مدارس شهر تهران در سال ۱۴۰۲ نام برد وتاکید کرد: حمایت شهرداری تهران از آموزش و پرورش صرفا به این دستورالعمل محدود نبوده و درقالب طرح های دیگر از جمله استقبال از مهر نیز، خدمات منسجم و پایدار به مدارس شهر تهران ارائه خواهد شد.  

بر اساس این گزارش؛ پس از ابلاغ این دستورالعمل کمیته اجرایی در سطح مناطق، با حضور نمایندگان آموزش و پرورش تشکیل و خدمات مربوطه  در چهار بخش فنی-عمرانی، تجهیزی، برنامه ای و مناسب سازی مدارس دخترانه در قالب تفاهم نامه به مدارس مورد نظر ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 35762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =