تداوم عملیات بهسازی و آسفالت معابر محلات ۹گانه منطقه ۱۶

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ از تداوم عملیات بهسازی و آسفالت معابر محلات ۹گانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام خبر عملیات بهسازی و آسفالت معابر در سطح منطقه، گفت: منطقه ۱۶ به لحاظ وجود  مسیر بزرگراهی و محورهای مواصلاتی پرتردد شهر تهران، از شبکه وسیع بزرگراهی و معابر شهری برخوردار است و برهمین اساس مدیریت منطقه با در نظر گرفتن ضرورت بهسازی زیرساخت‌های حمل ونقل درون شهری، عملیات بهسازی و مرمت اسفالت معابر بزرگراهی و شهری منطقه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با اجرای عملیات بهسازی شبکه معابر شهری بیش از ۲۵۰۰ تن آسفالت در معابر اصلی  توزیع شد. روحانی ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف این طرح برشمرد و افزود:  با اجرای این طرح عمرانی، آسفالت خیابان غفاری، خیابان رجایی، محله آذرآباد، مجموعه ورزشی سهند، محوطه آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۳ و سایر معابر در بافت فرسوده محلات بهسازی شد.

سعید احمدیانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه با اشاره به اهتمام شهرداری منطقه در جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در این زمینه، خاطر نشان کرد: این شهرداری در ادامه بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهری و در راستای سهولت تردد خودروها و به منظور جلب رضایتمندی شهروندان، اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری، بهسازی و لکه‌گیری وضعیت آسفالت معابر سطح شهر را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در عملیات‌های اجرایی و عمرانی با جدیت در دستور کار قرار داده است.

امیر سید احمدی رئیس واحد توسعه و نگهداشت معابر منطقه نیز اظهار داشت: عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر منطقه با هدف بهسازی و ارتقاءکیفیت آسفالت معابر و تسهیل در تردد شهروندان همچنان ادامه دارد، بهسازی و ارتقاء کیفیت آسفالت برخی از معابر منطقه به دلیل فرسودگی آسفالت، وجود زیرساخت‌های غیر اصولی، تردد روزانه وسایل نقلیه نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسد، کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می شود.

وی یادآور شد: روکش آسفالت مکانیزه خیابان‌های غفاری و خیابان رجایی و ... به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع با ۱۴۰۰ تن آسفالت، نوسازی محله آذرآباد، اجرای نیم نهر ۳۴۰ متر طول و آسفالت ۴۳۰ تن در مساحت ۳۲۰۰ متر مربع، روکش آسفالت مجموعه ورزشی سهند به مساحت ۳۱۰۰ مترمربع با ۴۰۵ تن آسفالت، اجرای روکش آسفالت محوطه آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۳ به مساحت ۳۹۰۰ متر مربع با ۴۰۹ تن آسفالت و ... از جمله اقدامات مهم اجرا شده در منطقه است.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 35858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =