آغاز نشست‌های مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۸

نخستین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات با حضور رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران و معتمدین محلات منطقه ۱۸ در سالن جلسات شهرداری این منطقه آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقا میری در نخستین مجمع مشورتی و تخصصی با محلات پایتخت که برای نخستین بار در این منطقه برگزار شده بود گفت: هدف اصلی از برگزاری این نشست‌ها، احصا مطالبات شهروندان و اتخاذ تدابیر زود هنگام در جهت رفع آنها بوده و منطقه ۱۸ پایتخت نیز بواسطه پویایی، تلاش مدیران شهری و همبستگی بین محلات آن به‌عنوان نخستین منطقه جهت اجرای این طرح برگزیده شده است.

آقامیری تصریح کرد: مداومت این جلسات در دستور کار ما قرار دارد و بنا داریم تا با معتمدین محلات در تمامی مناطق در چندین نوبت جلسه برگزار کنیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و روند مرتفع شدن آنها قرار گیریم و مطمئن باشید که هیچ گونه اهداف سیاسی و تبلیغاتی در پی برگزاری این جلسات وجود ندارد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: رویکرد و هدف اصلی مدیریت شهری این دوره در حوزه عمران، تکمیل پروژه های نیمه تمام است، مگر اینکه پروژه های جدید در حوزه ایمن سازی شهر همچون پل ها اجرا شود و ما درصدد هستیم که تا پایان سال‌ جاری پروژه های نیمه تمام، به اتمام رسیده و همه پروژه‌ها افتتاح شود.

در حاشیه این نشست محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ پیش از سخنان آقامیری، گزارش مبسوطی از روند اجرای طرحهای عمران شهری را به استماع حاضرین در نشست رسانید.

وی با اشاره به این نکته که بخش میانی بلوار ۴۵ متری بهار به همراه دسترسی کندرو به تندرو بزرگراه فتح به آزادگان هم اکنون آماده بهره برداری است، اظهار داشت: با همیاری تمامی بخش‌های اجرایی این دو پروژه مهم با حضور شهردار تهران در هفته آینده به زیر بار ترافیک می رود.

خسروی همچنین خطاب به نمایندگان محلات حاضر در این نشست نیز اظهار داشت: بدون شک تلاش‌های صورت گرفته بدون همفکری و ایده های شما عزیزان به سر انجام نرسیده و ثمره این تلاش‌ها نیز از طریق زبان گویای شما بعنوان رسانه ای پر مخاطب به اطلاع صاحبین اصلی شهر رسانیده می شود.

بر پایه این گزارش، هر یک از نمایندگان و معتمدین محلات منطقه نیز بنا به موضوعات مطروحه به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خویش پرداختند.
 

آغاز نشست‌های مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۸

آغاز نشست‌های مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۸

آغاز نشست‌های مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۸

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 35874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =