انتخاب ۱۵ نفر به عنوان قائم‌مقامان ذی‌حساب شهرداری تهران

در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ۱۵ نفر از کارمندان رسمی شهرداری به عنوان قائم‌مقامان ذیحساب شهرداری انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، قائم مقامان ذیحساب مجموعه‌های تحت نظر شهرداری تهران با حداکثر آراء موافق اعضای شورا انتخاب و معرفی شدند.

در این جلسه بهزاد منصوری، اشرف اسلامی، علیرضا شریفی، شاهدخت ساعدی، ناصر فراهانی، زهره آقایی، حامد ولیخانی، فاطمه شبانی، منصور عقیلی آشتیانی، سید مهدی هاشمی، مرتضی جامی، ابوالفضل فرازی ثمری، علیرضا زینی‌وند، مهدی شیخ حسنی و قاسم صادقی به عنوان قائم مقامان ذیحساب معرفی شدند.

بنابر اعلام رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر اساس ارزشیابی قائم مقامان ذی‌حساب پیشنهادی مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه، افراد موردنظر از سوی کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان ذی حسابان دارای صلاحیت انتخاب شده اند.

میثم مظفر تأکید کرد: بیش از ۹۵ درصد موارد قید شده برای انتخاب این افراد به عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب در آیین نامه رعایت شده و منتخبین کمیسیون از افراد متخصص و دارای حداقل سه سال سابقه کاری مالی هستند که بر اساس آزمون ها، مصاحبه ها و طی مراحل قانونی مورد تأیید قرار گرفتند.

مهدی اقرایان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا کسانی را انتخاب می کنند که حقوق و اضافه کار خود را از شهرداری می گیرند و باید بر عملکرد شهرداری نظارت کنند، گفت: لازم و ضروری است که قائم مقامان ذی حساب موارد تخلف از جمله به کارگیری بستگان مدیران در شهرداری را به کمیته نظارت گزارش دهند و اگر تخلفی مشاهده شود و شهرداری در راستای انجام وظیفه برای گزارشگران فساد مزاحمتی ایجاد کند، باید به کمیته گزارش داده شود.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز تأکید کرد: بر اساس بررسی های کمیسیون برنامه و بودجه شورا، سابقه کاری تمام این افراد مشخص بوده و همگی از کارکنان با سابقه شهرداری تهران به شمار می روند.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 35914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =