رسیدگی ویژه به بوستان‌های شمال شرق پایتخت

شهردار منطقه ۴ در ادامه طرح نگهداشت شهر از رسیدگی ویژه و اقدامات خاص درخصوص رسیدگی به بوستانهای سطح منطقه در آستانه تعطیلات مدارس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اشاره به طرح نگهداشت شهر به عنوان فرصتی ویژه برای خدمت بیشتر گفت: با توجه به زندگی ماشینی امروزه و نیاز بیشتر شهروندان به محیط‌های سرسبز از جمله بوستان‌ها و پرهیز از فضاهای سربسته و منازل و اشتیاق بسیار آنها برای گذران اوقات فراغت خود در این مکانها به خصوص در فصل تعطیلات مدارس، رسیدگی به فضاهای سبز شهری و بوستان‌ها یکی از عمده ترین وظایف مدیریت شهری منطقه ۴ به شمار می رود.

او ادامه داد: بوستان‌ها بخش مهمی از فضاهای تفریحی و تفرجگاهی هستند که در طول شبانه‌روز میزبان تعداد زیادی از شهروندان بوده و بهسازی اساسی این اماکن جزء اولویت‌های کاری حوزه فضای سبز منطقه در فصل پیش روست.

کمالی زاده در این رابطه افزود: در این عملیات مرمت و تکمیل ۵۲ آلاچیق بوستانی، بهسازی ۱۵۲ مجموعه بازی کودکان و ورزشی و مرمت و نظافت سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها اجرایی شد.

شهردار منطقه ۴ از ارتقای فضای سبز بوستان‌ها خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات ۲۳۴۰ اصله درخت و ۱۰۳۰ مترمربع گل به فضای سبز بوستان‌ها افزوده و ۱۷۸۹ اصله باندینگ درختان در فضای سبز بوستان‌ها انجام شد.

علی اصغر کمالی زاده در پایان گفت: طبق نظرسنجی‌ها و آماری که از سامانه ۱۳۷ این منطقه آشکار است، شهروندان رضایت بالایی از بوستان‌ها و امکانات مختلف آن داشته و این امر ما را در ادامه راه و خدمات بیشتر کمک می رساند.

 انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 35923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =