برگزاری کارگاه مهارت آموزی ویژه بانوان سرپرست خانوار شاغل مراکز کوثر شهر تهران در منطقه ۱۹

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از برگزاری کارگاه مهارت آموزی راسته دوزی، زیگزال زنی البسه و تعمیر دستگاه ها ویژه بانوان سرپرست خانوار شاغل در مرکزکارآفرینی کوثر سطح شهر در محل دانشکده دخترانه شریعتی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگرپور با اشاره به اهمیت ارتقاءکیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار در ابعاد جسمی، اجتماعی و اقتصادی افزود: این امر نیازمند برنامه ریزی برای هدفمند شدن خدمات آموزشی، مهارت آموزی، ارتقاء شغلی و توانمند سازی بانوان دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا طی پیگیری‌های انجام شده اداره امور بانوان منطقه زنان سرپرست خانوار شاغل در مرکز کارآفرینی کوثر که نیاز به آموزش خیاطی دارند به منظور ایجاد فرصت شغلی شناسایی می شوند تا علاوه بر تسهیل در فرایند توانمندسازی آنها رضایتمندی در پی داشته باشد.

به گفته اخگرپور؛ کارگاه مهارت آموزی با هدف افزایش و ارتقاء توانایی‌ها و مهارت‌های زیستی، روانی، اجتماعی و کیفیت زندگی جمعیت هدف و توانمندسازی خانواده های زنان سرپرست با هماهنگی و مشارکت دانشکده دخترانه شریعتی و حمایت اداره کل امور بانوان در محل تالار فرهنگ این دانشکده در حال برگزاری است که پس از پایان دوره زمینه اشتغالزایی برای علاقمندان فراهم می‌شود.

انتهای پیام /

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 35960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =