ماه‌نشست‌ رقابتی «درآستانه» در ارسباران برگزار می‌شود

فرهنگسرای ارسباران و کانون ادبی زمستان، دور جدید ماه‌نشست های رقابتی خود با محوریت انتخاب بهترین شاعر، بهترین ترانه سرا و بهترین خواننده را برگزار می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دور جدید ماه‌نشست‌های رقابتی کانون ادبی زمستان، با محوریت انتخاب بهترین شاعر، بهترین ترانه سرا و بهترین خواننده با حضور، راهنمایی و داوری برترین چهره‌های هنری در بخش‌های مختلف در راستای تولید آثار نو و فاخر ادبی، در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

 مراسم افتتاحیه «درآستانه» روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ با حضور شاعران، ترانه سرایان و اهالی موسیقی که در دوره‌های قبل داور یا مهمان ویژه برنامه بودند، با اجرای سجاد عزیزی آرام به عنوان کارشناس مجری برگزار می‌شود و در خلال هنرمندان حاضر در برنامه، به اجرای موسیقی و شعرخوانی خواهند پرداخت.

از جمله مهمانان این محفل می‌توان به: قاسم افشار، یونس شکرخواه، مهدی مقدم، محمدرضا مقدم، حمید غلامعلی، امیر شاهرخی، کامران مولایی، دانیال شهرتی و شایان کریمی‌نژاد اشاره کرد.

عبدالجبار کاکایی، مریم اسدی، حمید ناصحی، سیدحسین متولیان، احسان افشاری، سابیر هاکا، داود رحمت الهی، یاحا کاشانی، مهدی موسوی میرکلایی، نرگس جعفری، حمید چشم‌آور و مجید صالحی نیز در این مراسم شعرخوانی و ترانه سرایی خواهند کرد.

در بخش اجرای موسیقی برنامه، مهدی یغمایی، محمدرضا چراغعلی، مصطفی جلالی‌پور، محمدرضا مقدم، فواد امیری و آیدین نظمی هنرنمایی می‌کنند.

همچنین در طول برگزاری برنامه، چشم انداز کانون و هدف و تغییرات «درآستانه» در دوره جدید برای مخاطبان بازگو و زمان فراخوان برای ارسال آثار اعلام می شود. هدف دور جدید «درآستانه» تولید اثر نو در پایان هر ۵ ماه نشست است که سرانجامی متقاوت از دوره های قبل رقم خواهد زد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه ادبی می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 35995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =