شهرداران مدارس یک طرح ویژه در مدرسه خود اجرا می کنند

اخ الصنایع صبح امروز به دیدار شهردار منطقه ۱۰ رفتند و "مهدی اخ الصنایع" شهردار منطقه ۱۰ در نشست و هم اندیشی که با شهرداران مدارس داشت از آنها خواست یک طرح ویژه در مدارس مدارس خود اجرا کنند و به منظور فرهنگسازی بازیافت دستور داد که تعرفه جمع آوری پسماند خشک مدارس مشمول طرح با قیمتی دوبرابری محاسبه و جمع اوری شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در این هم اندیشی "اخ الصنایع" به شرحی از فعالیت‌ها و اقدامات منطقه در سال جاری پرداخت و گفت؛ مجموعه جلساتی برای اجرای شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) تحت عنوان محور رنجبر در حال انجام است که با تحقق آن، نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی سطح منطقه خواهد داشت.

وی به بهسازی محیط پیرامون امامزاده معصوم اشاره کرد و گفت؛ طی جلسه‌ای که با متولیان این بقعه متبرکه و شهرداری تهران داشته ایم،طراحی و اجرای سردر و المان ورودی این امامزاده در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰،در ادامه به نقش مهم شهرداران مدارس تاکید کرد و افزود؛ لازم است که شهرداران مدارس گزارش فعالیت‌های خود را ارائه دهند و در این زمینه روابط عمومی منطقه نقش اطلاع رسانی این اقدامات را خواهد داشت.

همچنین در این نشست هم اندیشی شهرداران مدارس به گزارشی از اقدامات و همچنین مسائل و مشکلات مدارس و پیرامون آن پرداختند و در ادامه ساختار تشکیلاتی شورای شهرداران مدارس رای گیری و انتخاب شدند.

همچنین این هم اندیشی از سوی شهردارمنطقه ۱۰ هدایایی به رسم  یاد بود به شهرداران مدارس داده شد.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 36027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =