برپایی همایش هفتگی دوچرخه سواری در بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۱

به منظور ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل ونقل پاک و بهبود کیفیت هوای پایتخت، معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ اقدام به برگزاری همایش‌های دوچرخه سواری به صورت هفتگی در بوستان آموزش ترافیک کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمود کرم‌رودی" معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه با اعلام خبر فوق گفت: بوستان آموزش ترافیک پس از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی برای تعدادی از بانوان رکاب زن با هدف ارتقای سطح مهارتی و ایمنی آنان، اقدام به برگزاری همایش‌های هفتگی دوچرخه سواری کرده است.

کرم رودی افزود: در جریان این همایش‌های هفتگی که روزهای سه‌شنبه به صورت ترویجی_تبلیغی برگزار می‌شود، بانوان رکاب زن از مبداء بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۱ تا یکی از اماکن پرتردد منطقه را رکاب می‌زنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ ادامه داد: برگزاری این همایش‌ها سبب شده تا علاوه بر ارتقای سطح مهارت بانوان رکاب زن و استفاده از دوچرخه در ترددهای روزمره، فرهنگ دوچرخه سواری نیز در سطح جامعه ترویج شود و سایر بانوان علاقمند به نشاط دوچرخه سواری نیز به آنان ملحق شوند.

لازم به توضیح است؛ واحد آموزش بوستان ترافیک منطقه ۲۱ از تمامی بانوان علاقمند به دوچرخه سواری دعوت به عمل می‌آورد تا جهت ثبت نام و پیوستن به گروه بانوان رکاب زن به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 36058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =