پروژه توسعه شمالی خط ۳ به یک متروی شهر تهران سرعت می گیرد

اجرای پروژه توسعه شمالی خط سه به یک متروی شهر تهران با هدف حل معضلات ترافیکی که از ضروریات ارتقای سطح کیفی زندگی شهری در شمال تهران است، باید با امکان سنجی های لازم سرعت بگیرد و به نتیجه برسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست بررسی توسعه خطوط مترو در شمال تهران که با حضور علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، مدیران و مشاوران آن شرکت، معاونین شهرسازی، ترافیک و مالی شهرداری منطقه یک برگزار شد، جهت سرعت بخشی در اجرای این پروژه از معاونین شهرسازی، مالی و ترافیک شهرداری منطقه یک درخواست کرد ظرفیت های نقدینگی و مشخصات املاک واقع در مسیرهای اجرای پروژه را در کمترین زمان ممکن در اختیار شرکت مترو قرار دهند

او همچنین از شرکت مترو نیز درخواست کرد گزینه پیشنهادی برتر و نهایی خود را برای مسیر پروژه در ظرف زمانی کمتری به منطقه اعلام کند.

علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه نیز گفت: شرکت مترو آمادگی آن را دارد تا با همکاری نزدیک منطقه یک و فراهم شدن بسترهای لازم، اقدامات اجرایی خود را آغاز کند.

در این جلسه مقرر شد به جهت انجام هماهنگی و تبادل اطلاعات لازم، جلساتی به صورت هفتگی با محوریت پروژه اتصال خط سه به یک متروی شهر تهران برگزار تا این پروژه سریعتر به مراحل اجرایی نزدیک شود.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 3607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =