آمادگی شهرداری‌های کلانشهرها برای برگزاری برنامه‌های ویژه دهه کرامت

چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، در آستانه دهه کرامت جمعی از مسئولان کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و بر هم‌افزایی فرهنگی جهت برگزاری برنامه‌های این دهه تأکید کردند.

همچنین چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولان در مشهد مقدس برگزار شد.

علیرضا زاکانی در این نشست با اشاره به آمادگی شهرداری‌ها برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، گفت: برنامه‌ریزی در ابعاد خدماتی، فنی و عمرانی، حمل و نقل و به ویژه  برنامه هایی با جهت‌گیری فرهنگی و اجتماعی در این ایام انجام شده است.

احسان متولیان دبیر مجمع کلانشهرهای کشور نیز از تصویب تشکیل کارگروه مشترک بین صدا و سیما و شهرداری‌های کلانشهرها به منظور تهیه برنامه‌ها و هم‌افزایی فرهنگی در چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی این مجمع خبر داد.

گفتنی است؛ برنامه‌های دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 36080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =