تدوین ۲۵ برنامه آموزشی- تفریحی در اداره رشد و تعالی خانواده/ مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفر از خانواده کارکنان

رئیس مرکز نوسازی و تحول شهرداری تهران از مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های اداره رشد و تعالی خانواده مرکز نوسازی و تحول اداری خبر داد.

محمد علی الفت پور در گفت و گو با خبرنگار شهر با بیان این مطلب که بیش از ۱۰ هزار نفر در برنامه های اداره رشد و تعالی خانواده مرکز نوسازی و تحول اداری مشارکت کردند، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست های شهردار تهران مبنی بر حمایت از تحکیم خانواده و رونمایی از محور خانوار(محور دهم) بسته خرسندساز خانواده بزرگ شهرداری تهران، به منظور ساماندهی برنامه های آموزشی- تفریحی بنابر مصوبه شورای اداری شهرداری تهران، اداره رشد و تعالی خانواده ایجاد شد.

وی افزود: تاکنون دوره های آموزشی رشدانه، آموزش های مجازی، مسابقه تیراندازی، دسترسی به محتوای کتاب های الکترونیک، دهکده شادی آرمان و برنامه های استعدادیابی ویژه فرزندان کارکنان برگزار شده که مشارکت بیش از ۱۰ هزار نفر از خانواده همکاران محترم را به همراه داشته است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول شهرداری تهران برگزاری جشنواره های آموزشی- مهارتی را از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد و گفت: جشنواره های سواد رسانه، فن بیان و مذاکره، رقابت های مهارتی، تولیدات خانگی و ... به زودی برگزار می شوند.

الفت پور تاکید کرد: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقاء سطح دانش، مهارت و بهره وری آموزشی کارکنان محترم و خانواده آن ها و در واقع رشد و تعالی خانواده کارکنان شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 36096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =