۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 3612
 ایمن سازی مراحل ساخت و ساز

صبح امروز و همزمان با آخرین سه شنبه مردادماه، شهردار منطقه١٧ به همراه مدیران شهری، رکاب زد و در جریان بازدید از محدوده بر ایمن سازی مراحل ساخت و ساز و نصب جان پناه تاکید کرد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٧، محمود کلهری شهردار منطقه در جریان ۱۰۰ دقیقه رکابزنی با تاکید بر تامین امنیت شهروندان گفت: لازم است در تمامی ساختمانهای درحال ساخت، جان پناه نصب شده و از تعدی به پیاده رو و ایجاد هرگونه خطراحتمالی برای شهروندان پیشگیری شود.

کلهری با اشاره به احداث مسیرهای دوچرخه سواری گفت: چندروزی از انعقاد تفاهمنامه همکاری میان فدراسیون دوچرخه سواری کشور و مدیریت شهری منطقه۱۷ می گذرد.در روزهای گذشته آموزش حرفه ای دوچرخه سواری به عنوان نخستین گام برای عملیاتی شدن این تفاهمنامه، توسط سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به مدیران شهری آغاز شده و امیدواریم در تسری فرهنگ رکابزنی بین همه شهروندان موثر باشد.

صبح دوشنبه و با حضور مهرداد صفرزاده مربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران و مدیر هیات دوچرخه سواری جنوب غرب تهران ، اولین کلاس آموزشی و آشنایی با دوچرخه و مقررات مربوطه ، با حضور محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ و جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه در پارک آموزش ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ برگزار شد تا مدیران شهری به صورت تئوری و عملی با فنون رکابزنی آشنا شدند.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 3612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =