شهرداران مدارس بازوی مدیریت شهری در رفع  مشکلات شهروندان

نشست هم اندیشی شهردار منطقه ۹ با شهرداران مدارس غرب پایتخت با حضور شهرداران ۱۶ مدرسه منتخب و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به شعار مدرسه؛ مشق مشارکت و همدلی گفت: شهردار مدرسه مشق همدلی و مشارکت است برای اینکه ما نسلی کارآمد ومسئولیت پذیر را در راستای اداره امور شهر و کشور پرورش دهیم.

وی افزود: پذیرش شهردار مدرسه از طرف شما عزیزان باعث می شود تا با مهارت‌های اجتماعی و تجارب بیشتری آشنا شده و زمینه ساز ارائه خدمات ارزشمند به شهروندان شوید.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: شهردار مدرسه دارای ۳ هدف می باشد که هدف اول آن است که شما منتخبین مدارس به عنوان نسل آینده با مسئولیت پذیر و مهارت بیشتر سکان مسئولیت ها را برای اداره امور کشور به دست بگیرید. هدف دوم انجام همان وظایفی که مدیران شهری انجام می دهند در مقیاس کوچکتر در محیط‌های آموزشی است و در هدف سوم می‌بایست تا شعاع ۵۰۰متری مدرسه نسبت به احصا کم و کاستی‌های مرتبط با مجموعه شهری  احساس تکلیف شود.

مرتضوی تاکید کرد: شهرداران مدارس می توانند به بازوی مدیریت شهری در رفع مشکلات شهروندان ایفای نقش کنند و نمی‌بایست خود را محدود به کم و کاستی‌های محیط آموزشی کنند.

این مقام شهری در منطقه ۹ اظهار داشت: احصا مشکلات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری تا شعاع ۵۰۰ متری از مدارس و ارائه گزارشات پیوسته کمک می کند تا بتوانیم با شما منتخبین دانش آموزی در اسرع وقت مشکلات محله ای را در غرب پایتخت برطرف کنیم.

شهردار منطقه ۹ یادآور شد: مجموعه شهری هر ساله  با تخصیص اعتباری در حد بضاعت در راستای کمک به مرتفع شدن مشکلات فضاهای آموزشی قدم بر می دارد.

مرتضوی در خاتمه پیشنهاد داد تا با راه اندازی شبکه ارتباطی بین شهرداران مدارس و شهروندان محله به منظور خدمت به شهروندان و رضایتمندی آنها حرکت کنیم.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 36124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =