برپایی میز مشاوره و روانشناسی کودک با تست نقاشی در بوستان بانوان منطقه ۱۹

بوستان بانوان منطقه ۱۹ به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان تهران و در راستای افزایش نشاط اجتماعی آنها ویژه برنامه‌های متنوع آموزشی، ورزشی، فرهنگی، هنری و تفریحی در این بوستان تدارک دیده است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: غنی سازی اوقات فراغت دختران با برگزاری برنامه های متنوع و ایجاد شادابی و نشاط در بین آنها یکی از اهداف ارائه خدمات در بوستان بانوان است.

فرهادی با اشاره به اینکه نقاشی هر کودک بیانگر احساسات درونی ادامه داد: به همت اداره سلامت با برپایی میز مشاوره و روانشناسی کودک از طریق نقاشی فرصتی فراهم می شود تا از روی آثار کودکان به جنبه های درونی آنها پی ببرند و مادران را در شناخت بهتر کودکانشان و رفتار مناسب با آنها یاری کنند.

به گفته وی؛ این مجموعه در تلاش است، از طریق ارتقاء فعالیت های فرهنگی، فراغتی، هنری و .... در محیطی امن و سالم که از سیاست ها و اهداف کلان شهرداری تهران است گام برداردکه به همین منظور همزمان با حضور گسترده اردوهای دانش آموزی در این بوستان و با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات بوستان خدمات ویژه ورزشی، فراغتی، هنری آموزشی ارائه می کند.

شهردار منطقه ۱۹ در ادامه گفت: به منظور تامین سلامت و نشاط روحی بانوان، دختران و کودکان بازی های ورزشی، هنری و فکری خلاقانه وگروهی، پاتوق های ورزشی شاد،کارگاه آموزش مهارت آموزی ویژه کودکان، کارگاه مشاوره وکارگاه های نقاشی و قصه خوانی، نشست های ادبی و مشاعره درمحوطه این بوستان و کتابخانه برگزار می شود.

همچنین بوستان بانوان منطقه در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی و ایرانی و طرح توسعه امر به معروف و نهی از منکر به‌ عنوان یک فضیلت الهی، برنامه‌های ویژه ای را در دوره‌ای کوتاه‌مدت و میان‌مدت در بین بانوان و دختران استقبال کننده از بوستان بسط و نشر می‌دهد.

انتهای پیام 

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 36198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =