برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه اعضای کانون مادرانه در منطقه ۱۹

دوره های آموزشی کمک های اولیه در راستای اجرای فوریت های پزشکی در مواقع بحران به صورت رایگان ویژه اعضای کانون مادرانه در سرای محلات منطقه ۱۹ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی گفت: با توجه به کنجکاوی کودکان و تمایل به تجربه اشیاء و ابزار که اغلب باعث در معرض خطر قرار گرفتن و ایجاد حادثه می کند به همین منظور اداره سلامت منطقه با مشارکت جمعیت هلال احمر شهر ری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه را به صورت رایگان ویژه اعضای کانون مادر و کودک در سرای محلات می کند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره‌ها در روزهای زوج از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ ادامه داد: ارتقاء سطح دانش، آگاهی و تقویت مهارت های مادران در زمینه شناخت لوازم موردنیاز کمک‌های اولیه و همچنین روشهای اولیه نجات، شناخت انواع سوختگی، خفگی، اختلالات تنفسی، انواع زخم و خونریزی، طریقه بانداژ و آتل بندی و نحوه انتقال مصدوم به مراکز درمانی به صورت رایگان در این دوره ها به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود.

اخگر پور بیان کرد: داوطلبان پس از اتمام ۲۲ ساعت دوره آموزشی مدرک معتبر کمک های اولیه از جمعیت هلال احمر شهری دریافت می کنند و شهروندان می توانند برای شرکت در دوره های بعدی کمک های اولیه به خانه های سلامت در سرای محلات منطقه ۱۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام /

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 36204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =