اعلام آمادگی منطقه ۲۲ برای حضور در جشنواره های بین المللی

در دیدار شهردار منطقه ۲۲ با معاون بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بر حضور پروژه های مدیریت شهری منطقه ۲۲ در جشنواره بین المللی تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ علی نوذرپور شهردار منطقه در این دیدار با اشاره به تجربیات خود در وزارت کشور و حضور در کشورهای مختلف برای کسب تجربیات در حوزه مدیریت شهری،  گفت: استفاده از تجارب کشورهای توسعه یافته در حوزه های مختلف مدیریت شهری یکی از ارکان مهم دیپلماسی شهری محسوب می شود و انتظار می رود مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با توجه به نگاه ویژه شهردار محترم تهران در خصوص تبادل تجربیات، این مهم را با قوت بیشتری ادامه دهد.

او ضمن قدردانی از تلاش های معاونت بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل در دوره جدید مدیریت شهری به ویژه در زمان تصدی شهردار کنونی، به ظرفیت های منطقه ۲۲ برای توسعه گردشگری و حضور گردشگران بین المللی در این منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه هایی که در دوره جدید مدیریت شهری در منطقه ۲۲ به بهره برداری رسیده است تعدادی از آنها قابلیت طرح در عرصه بین المللی و حضور در جشنواره های بین المللی را دارد و انتظار می رود که مرکز ارتباطات و بین الملل در راستای معرفی این پروژه ها اقدامات درخور توجهی انجام دهد.

زهیر صباغ پور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نگاه ویژه شهردار منطقه ۲۲ در حوزه بین الملل گفت: از زمان تصدی در این سمت، تلاش کرده ام که به اتفاق همکارانم در حوزه بین الملل، فعالیت های خود را صرفا  معطوف به ستاد و مرکز معطوف نکنیم.

او در همین زمینه ادمه داد:  پروژه هایی که در مناطق به بهره برداری می رسد، پیوست بین المللی آن نیز مورد انتظار است. مطمئناً برخی از آنها به پروژه های مشابه در کشورهای دیگر که به بهره برداری رسیده اند طعنه می زند. به همین دلیل بهتر است مدیریت شهری مناطق در معرفی پروژه ها و ابتکارات حوزه شهری خود، این مهم را مد نظر قرار دهند.

معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین به جشنواره گوانجو اشاره کرد و گفت: هدف این جشنواره به رسمیت شناختن نوآوریها در بهبود پایداری اجتماعی، اقتصادی و زیست‌ محیطی در شهرها، مناطق و همچنین پیشرفت رفاه و کیفیت زندگی شهروندان می‌باشد که باعث تشویق در سیاست عمومی پروژه‌ها، مدلها و فعالیتهای کسب و کار می‌شود و انتظار است مناطق توجه بیشتری برای حضور در این جشنواره بین المللی داشته باشند.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
کد خبر: 3623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =