کسب رتبه نخست در پروژه‌های احداثی شهر تهران

شهردار منطقه ۴ در بازدید اعضاء شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌های در دست اقدام این منطقه گفت: منطقه ۴ در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست شهر تهران در پروژه های احداثی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران" علی اصغر کمالی زاده" با بیان این خبر افزود:  به منظور ارایه خدمات بهینه به شهروندان با اجرای پروژه های شاخص عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی، منطقه چهار در سال۱۴۰۱ توانست رتبه نخست شهر تهران در پروژه های احداثی را کسب کند.

او در ادامه افزود: در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای پروژه‌ها در این منطقه از پروژه‌های اتمام یافته در سال ۱۴۰۱ و پروژه‌های قابل افتتاح تا پایان سال۱۴۰۲ بازدید کردند.

همچنین در بازدید ۴ ساعته اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه معاونین این منطقه از مقبره الشهدای بوستان مجیدیه، احداث اسکان کارگری نواحی ۷و۳، کلینیک باغ پرندگان، دیوار حائل لویزان، مخازن آب در چند نقطه، احداث مجموعه ورزشی روباز حکیمیه و ...   ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در حال اجرا، جهت رفع برخی مشکلات و موانع موجود دستورات لازم را صادر کردند.

 انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 36241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =