پاسخگویی شهردار منطقه ۳ به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

شهردار منطقه ۳ با حضور در سامانه سامد (۱۱۱) به صورت تلفنی پاسخگوی در خواست ها و مشکلات شهروندان بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار منطقه با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد(۱۱۱)به درخواست ها، شکایات، سوالات و مشکلات شهروندان پاسخ داد.

در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و املاک و مستغلات پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونت‌های مربوطه صادر شد.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۱، مکالمات آنها ثبت شده و درخواست آنها از طریق شهرداری پیگیری می‌شود و درنهایت نتیجه از طریق تماس تلفنی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 36243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =