تشریح برنامه‌های  هفته روابط عمومی و ارتباطات درمنطقه۲

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲ درتشریح برنامه‌های گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: این برنامه‌ها با هدف معرفی چشم اندازهای ارتباطی درعصر جدید و با محوریت شعار هفته روابط عمومی و ارتباطات اجرا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی گفت: این برنامه‌ها با تاکید بر شفافیت، رضایت ،باز تولید اعتماد اجتماعی، ترویج گفت‌‎وگو و امید آفرینی، بسط مسئولیت اجتماعی، آنده‌نگری و مدیریت بحران‌ها و... پیش بینی شده است.

وی از  برپایی نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی منطقه ۲ در ساختمان اصلی منطقه  با شعار جز از راستی هیچ دم برنیار"خبر داد و گفت: در این نمایشگاه با بهره گیری از خلاقیت و ابزارهای نوین ارتباطی به ارائه توانمندی‌ها، فعالیت‌ها و چشم اندازهای این اداره پرداخته می شود.

طهماسبی به نشست تخصصی مدیران روابط عمومی نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان  اجرایی منطقه اشاره کرد و گفت: این نشست  برای اولین بار به میزبانی شهرداری منطقه دو و با هدف تعامل و هم افزایی سازمان ها و نهادها در پیشبرد رویکردهای  روابط عمومی و  تدوین چشم انداز مناسب در افزایش مشارکت های  شهروندی برگزار می شود.

وی بازدید شهرداران مدارس از روابط عمومی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت توسعه شبکه‌های ارتباطی در محلات برای تقویت سرمایه اجتماعی: با هماهنگی اداره آموزش و پرورش، شهرداران مدارس منطقه ضمن بازدید از روابط عمومی، با فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها و چشم اندازهای این اداره در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات  آشنا می شوند.

وی افزود: به منظور برقراری و ارتباط مؤثر و تعاملی با تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در حوزه زیربناهای روابط عمومی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جامعه برای ایجاد ارتباط تعاملی بین نهادهای علمی، مدنی و اجرایی روابط عمومی، نشست شورای اطلاع رسانی با حضور  اساتید  پیشکسوت وبرجسته حوزه ارتباطات  برگزار می شود.

طهماسبی در ادامه گفت: شعار و اهداف هفته گرامیداشت روابط عمومی و ارتباطات به صورت روزانه از طریق پیامک و بسترهای موجود در فضای مجازی به  شهروندان اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 36247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =