استقبال کودکان منطقه ۲۱ از همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بوستان آموزش ترافیک

با هدف آشنایی کودکان با علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ارتقای سطح مهارتی آنان؛ معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ اقدام به برپایی همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در بوستان آموزش ترافیک کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمود کرم رودی" معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با هدف ارتقای سطح مهارتی کودکان و آموزش آنان با هدف محافظت از خود در خیابان، آشنایی با علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و همچنین یادآوری مفاهیم ضروری ترافیکی برای والدین و بزرگسالان؛ همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۱ برگزار شد.

کرم رودی افزود: این همایش با حضور جمعی از کودکان به همراه والدین‌شان برگزار شد و طی این برنامه آموزشی و مفرح؛ نماینده پلیس راهور و آموزشگران بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۱ اصول تردد از عرض خیابان‌ها را به همراه نکات کاربردی و مهم ترافیکی به صورت عملی برای حاضرین تشریح کردند.

همچنین در پایان همایش پیاده‌روی، با هدف تشویق خانواده‌ها به استفاده از دوچرخه و استفاده کمتر از خودروهای شخصی، برنامه دوچرخه سواری در محوطه بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۱ نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 36260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =